16. јул 2015.

Dermoinfuzija kiseonikom u Kozmetološkom centru Eterno

Prije nekoliko dana sam napunila 33 godine i trenutak je bio idealan da se počastim nekim tretmanom koji usporava starenje (da ne kažem sad kao što je ustaljeno "protiv bora") :)
Ugostili su me u novootvorenom Kozmetološkom centru Eterno pa ću vam prvo napisati par riječi o njima.
U pitanju je najmoderniji centar koji pruža usluge raznih tretmana za lice u obliku dermoinfuzije, tretmane hijaluronom, botoksom i još mnogo toga. Nalaze se u Malbašićevoj zgradi u ulici Svetozara Markovića 5c, a možete ih dobiti na broj telefona 066/916-446.
Na slici možete vidjeti lijepu Maju koja je kozmetolog, a uz nju je tu i doktor plastične hirurgije koji vrši intervencije botoksom i hijaluronom.





Na slici ispod je par proizvoda koji se koriste u tretmanima, u pitanju je slavna kuća Intraceuticals iz Australije, koja je i poznata po ovom tretmanu koji sam radila, više o njima možete pronaći na stranici www.intraceuticals.com.


Evo i prostora gdje se rade tretmani:



Tretman koji sam ja radila se zove dermoinfuzija kiseonikom. Kiseonik se pod hiperbaričnim pritiskom nanosi u dublje slojeve kože, zajedno sa serumom koji je namijenjen određenoj problematici.
U ponudi su četiri paketa proizvoda koji su namijenjeni rješavanju određenih problema:
-REJUVENATE-hidrira i zateže kožu, ublažava znakove preranog starenja i blage bore
-OPULENCE-daje koži sjaj, uklanja fleke i neujednačen ten, intenzivno hidrira kožu i ublažava znakove starenja
-ATOXELENE-intenzivna linija protiv bora i preranog starenja kože i
-CLARITY-linija namijenjena problematičnoj, masnoj ili mješovitoj koži koja pomaže kod otčepljivanja pora i poboljšava stanje i izgled problematične kože.

Ja sam testirala Rejuvenate liniju iako sam željela Clarity pa je zato vidite na slici, ali vidim da je Maja bila u pravu i da ja sad već imam većih problema sa boricama oko očiju nego sa problematičnom kožom, ali meni je to što je mješovita (masti se i imam proširene pore na nosu) ogroman problem iako mi bubuljice gotovo uopšte više ne izlaze. 


Ovaj set koji vidite iznad  je namijenjen kućnoj upotrebi, a meni je Maja nanosila serum iz Rejuvenate linije koji možete vidjeti ispod  i uopšte nije pogriješila, naprotiv.


Cijeli sistem ovog tretmana se zasniva na tome da se kiseonik pod pritiskom nanosi pod kožu i potpomaže njenom napretku. Uz to se istovremeno nanosi i serum sa hijalurnoskom kiselinom koja je prirodni sastojak kože i potpomaže mlađem i svježim izgledu kože. Serum takođe sadrži i vitamine A,C i E te aloe veru. Nakon nanošenja seruma kroz tretman koji traje oko 45-60 minuta, na lice se nanose gel za hidrataciju i za područje oko očiju u kojem je hijaluronska kiselina različite zapremine od one u serumu te veže prethodnu za kožu. Na kraju dolazi krema koja dodatno štiti kožu i sve sastojke prethodno nanešene veže u slojevima ispod. Postoji i "olovka" sa koncentrisanim sastojcima koja se nanosi direktno na problematična područja i mislim da bi mogla biti dobra iako sam je probala samo jednom.
Iskreno, sve mi je to na prvu djelovalo malo pretjerano i nisam očekivala vidljive i instant rezultate, međutim, slike će vam najbolje iste opisati, da ne počinjem još sa hvalospjevima.




Evo i aparata:


Što se samog tretmana tiče opisaću vam ono osnovno, lice se naravno prvo detaljno očisti i zatim se aplikator primakne licu i jedino što sam osjetila je lagano prskanje kao da se pršćem termalnom vodom pod pritiskom, ali čak i blaže. Maja mi je detaljno tretirala cijelo lice sa naglaskom na područje oko očiju koje mi je najproblematičnije.  Po završetku tretmana koža je svježa, glatka, vidno hidrirana i mekana. Ja sam taj dan prije tretmana provela 9 sati na poslu pod kompletnom šminkom i još oko sat vremena završavajući obaveze i bila sam iscrpljena i jasno su se vidjeli tragovi tog umora na koži. Poslije tretmana sam bez šminke otišla u šoping, stvarno ne lažem vas:D
Ovako su izgledale moje borice oko očiju prije tretmana. Slike su bez ikakve šminke na koži i bez ikakvih filtera i izmjena:


Ovo je stanje poslije tretmana:) Očito je i vidljivo kako je koža osvježena, kako izgleda odmorno, bore su primjetno manje vidjlive, koža je zategnuta a mekana. Zaista nisam ni najmanje očekivala ovake rezultate i iskreno sam se oduševila. 
Preporučuje se set od 6 tretmana, i po tome po jedan mjesečno za održavanje rezultata. Ovi moji rezultati su nakon samo jednog tretmana. Cijene variraju od 100-140KM po tretmanu, ali postoje značajni popusti na set tretmana i sada je u toku akcija, ali da vam ne bih dala neku nepotpunu informaciju zaista bi bilo najbolje da pozovete Eterno ako vas ovakav tretman interesuje. Ja planiram još tretmana u budućnosti, možda čak i sa Rejuvenate linijom jer bi bilo dobro da se ozbiljnije pozabavim ovim boricama oko očiju dok još nisu duboke.


Ovdje se vidi i da su borice pliće, a i da je koža roza, baš izgleda zdravo, i vjerujte mi da je izgledala divno uživo i da sam otišla u grad bez trunke pudera. To je još jedna prednost ovog tretmana, apsolutno ne ostavlja nikakve negativne posljedice i može se raditi prije nekih važnih događaja. Maja mi je rekla i da je idealna podloga za šminku, što vjerujem jer je koža maksimalno mekana i hidrirana, osjećaj je kao kad se savršeno naspavate ili provedete dosta vremena na čistom vazduhu. Moram još jednom da naglasim da slike nisu ni na koji način obrađivane i da osim maskare nemam nikakvu šminku.


Evo i poređenja prije i poslije:

Nadam se da vam se sviđa ovaj post i da sam vas možda upoznala s nečim novim. Mnogo svjetskih zvijezda navodno koristi ovaj tretman i čak posjeduje ovaj aparat, o tome možete prnaći više na internetu jer je meni nekako bezveze da na taj način pišem o nečemu, i da ga reklamiram. Ako imate iskustava sa ovim tretmanom, obavezno pišite, sva pitanja su takođe dobrodošla:)

Нема коментара:

Постави коментар