9. октобар 2013.

Himalaya Purifying Neem Mask

Danas ću vam predstaviti jednu masku za lice indijskog proizvođača Himalaya. Ovaj brend sam prvo vidjela kod kolegica blogerki, i da nisam, iskreno nikad ne bih obratila pažnju na ove proizvode. Sada su dostupni u CM parfimerijama i apotekama, po veoma pristupačnim cijenama.

Himalaya je brend iz Indije sa zanimljivom istorijom, čiji se proizvodi navodno prave po načelima ajurvede. Šta je ajurveda proguglajte jer ni ja nisam stručnjak, ali ukratko to je oblik tradicionalnih indijskih načela življenja i medicine. Mnogo takvih proizvoda je u posljednje vrijeme našlo put do nas, pa sam tako i čula za ajurvedu, čini mi se kad se popularizovalo Brahmi Amla ulje za kosu. Kompanija tvrdi da su proizvodi  na biljnoj i prirodnoj bazi, mada sam ja malo guglala i ne znam baš šta da mislim o tome. Evo sličice ove maske:


Ova maska je namijenjenja masnoj i problematičnoj koži, i služi za čišćenje pora i uklanjanje suvišne masnoće. Proizvođač takođe obećava da će pomoći u sprečavanju ponovnog nastanka bubuljica. Glavni sastojci su lišće nima (neem) koji je drvo koje raste u Indiji, Pakistanu i Bangladešu, kukruma (zaklela bih se da sam je u nekom jelu probala kao začin) i Fuller's Earth-što ću da prevedem kao glina, što je veoma uopšteno, ali ovaj je sastojak najsličniji tome. Pročitala sam da ga koriste šminkeri i scenografi kada žele da postignu efekat prljavštine, te da se koristi za dekontaminaciju radioaktivnih predmeta (!!!???) i to je ono što mi je zasmetalo kod ove maske. Naime koristila sam mnoge maske na bazi gline, godinama sam koristila prirodnu glinu koju sam donijela iz Turske i koju sam miješala sa vodom. Očekivala sam da je ovo baš takva neka glina, a čini mi se (možda griješim i nisam 100% sigurna) da je ovo samo sastojak koji maski daje taj "prljavi" izgled gline. Ne znam, i ako neko zna, voljela bih da mi objasni.


 Evo i liste sastojaka, sadrži i parabene. Ne smeta meni to sve toliko, nisam toliko zagrižena, ali mi je malo nefer (blago rečeno) ovo predstavljati kao 100% prirodni proizvod. 


Ovako sama maska izgleda:



Nanosi se na suhu kožu, ja je nanosim u tanjem sloju, i ostavi se 10-ak minuta da se osuši. Kada se osuši maska se skori, ali se prilično dobro pere u odnosu na slične maske. Naravno, potrebno je malo trljanja i detaljnijeg pranja jer zna da se skori na ivicama lica, ali nije ništa strašno. I pored svega ovog što sam napisala na početku, na osnovu čega ste možda mogle zaključiti da mi se maska ne sviđa, ja sam oduševljena efektom. Koža je glatka, čista, zategnuta, svježa, pore su sužene, ma divota. Jako primijetim razliku prije i poslije korištenja. Mene ne isušuje ni malo i preporučujem je svima sa mješovitom i mansom kožom, stvarno odlično upija masnoće i čisti lice. 
Dodatni je efekat i to što za vrijeme umivanja pod prstima osjetiite neka sitna zrnca kojim onda vršite i piling dok masku skidate sa lica. Lice bude zaista divno poslije ove maske, i nije mi nikada izazvala nikakve probleme na licu. Konačni zaključak je da je efekat sjajan, a sastav sumnjiv, tako da vam ne mogu reći da li je volim ili ne. Rezultat obožavam, masku i ne volim :) Za sve one koji ne zalaze u sastojke i koje to ne znaima, ovo je jedna fenomenalna maska. 

Jeste li probale Himalaya proizvode i kako vam se sviđaju?

18 коментара:

  1. Одговори
    1. Znam da imaš sve tri, čini mi se da sam kod tebe ili kod Ivane prvi put čula za ove proizvode, ma volim i ja, ali se bojim sastojaka:DDD

      Избриши
  2. Bas glupo to za sastojke :/
    Ja sam htjela da kupim jer je bila na snizenju u cm-u ali ode mi sestra u Sarajevo i kazem da donese Lush magnaminty masku koja radi u sustini isto pa tako da sam neem masku ostavila za druge kupovine :)

    ОдговориИзбриши
  3. I dobro si uradila, Lush magnamity je vrhunska maska, jedna od najboljih koje sam probala:)
    A što se sastjaka tiče, meni nije više normalno ovo, napišu na ambalažu 100% prirodno, to meni znače prirodni sastojci koji nisu štetni, izgleda da griješim u tumačenju, prirodan je i škorpijin otrov nije da nije:DDD

    ОдговориИзбриши
  4. baš ću je potražiti u cm-u, ne sjećam se da sam je vidjela, a detaljno sve obilazim :D i po nekoliko puta :D nisu meni tu parabeni problem, ionako je na licu desetak minuta pa se opere. ni ovaj dmdm hydantoin nije bezazlen, otpusta malenu kolicinu formaldehida, pa je zbog toga dobar konzervans,a moze izazvati i alergijsku reakciju.

    ОдговориИзбриши
  5. Joj, za taj sastojak nisam ni znala:) Mislim da je mnogo lakse zenama koje ne citaju sastojke, ovako uvijek nadjemo nesto:) Ali ne sprecava nas to da se mackamo:D Ima u CM u Banja Luci milion posto, pa bi trebalo biti svugdje u BiH:)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман9. 10. 2013. 17:13:00

    Ima njihov losion i sapun za masnu i mjesovitu kozu , i super su , a kolika je cijena maske

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidjela sam gel za umivanje, nisam vidjela losion ni sapun. Maske su oko 6-7 marka, ne znam tacno, mislim cak da je sad u CM neka akcija, ja sam je apoteci platila tako nesto:)

      Избриши
  7. Nisam još probala ali volim raditi sama maske od nima ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravo Mell ja sam tek saznala šta je nim, a ti majstorišeš već sa nimom:D Vjerovatno je u pitanju neki prah..?

      Избриши
  8. Nemam ali zelim je, Cula sam sve najbolje o ovom brendu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam cula najbolje, i maska je stvarno odlicna, samo me malo zbunjuju ti sastojci ali tako je sa vecinom proizvoda:)

      Избриши
  9. Ja radim masku od samog neema i daje odlične rezultate. A od Himalaye sam isprobala samo sapun koji nije nimalo loš:)

    ОдговориИзбриши
  10. I Mell reče da sama pravi masku, od čega je ti praviš, od paraha koji pomiješaš sa vodom ili hidrolatom?

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam je probala kod Nikoline, i ostala šokirana rezultatom da se odmah potrčala kupiti i sebi. Meni daje bolje rezultate od dr.Brandt no more pores vacuum cleaner, a desetak puta i više je jeftinije :D OBOŽAVAM JE !

    ОдговориИзбриши
  12. A meni su te Dr.Brandt tiha patnja ali su baš preskupe:(

    ОдговориИзбриши