7. фебруар 2014.

Hvala vam drage čitateljke

Hvala vam od srca na 20 000 pregleda na blogu. Za mene je to veliki broj, i raduje me što čitate moje postove i nadam se da sam bar nekoj pomogla pri kupovini. Meni su blogovi promijenili pristup kupovni, kupujem puno kvalitetnije i pametnije od kako ih čitam. Takođe su mi pomogli da nađem rješenje za neke problemčiće u vezi sa kojima ne znam kome bih se obratila.
Ja idem na zimovanje (iako na Jahorini nažalost nema dovoljno snijega), jako puno sam radila i jedva čekam, a vi očekujte nove postove i prvo darovanje kada se vratim.


Voljela bih da mi napišete da li vas zanimaju postovi koji nisu recenzije i postovi o omiljenim i potrošenim proizvodima, u kojima bih pisala o temama koje se dotiču njege i ljepote, ili npr.o odnosu prodavačica u parfimerijama prema nama kupcima:)

:*

4 коментара:

  1. Cestitam draga, sad ce pregledi samo ubrzano da ti se povecavaju! Mene zanimaju svi ti postovi koje si navela, sve mi je to bas zanimljivo, slobodno ih pisi :D

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam draga! Odnos prodavačica u parfimerijama je moja nepresušna tema hehe :)

    ОдговориИзбриши