23. март 2014.

New In #9 + najava recenzija

Evo šta sam sve lijepo kupila i dobila u zadnje vrijeme:) Ovaj put vam neću samo nabrajati, već vam i obećavam recenzije čak tri proizvoda sa ovih sličica, jednu sam već i objavila. 
Na prvoj slici vidite svima poznate Real techniques četke-napokon sam ih nabavila, i da, moja sramota, ovo su mi prve njihove. Međutim, nije do mene stvarno, par puta sam ih naručivala sa iHerba i uvijek bi se nešto iskomplikovalo na nevjerovatan način, ali napokon su tu. Expert Face Brush koristim skoro svakodnevno za nanošenje tečnog pudera, i odmah ću vam reći, oduševljena sam. U početku mi je bilo malo neobično jer ranije nisam koristila ovakve četke za tečni puder i bilo je malo i linija, ali s vremenom sam se izvježbala i sad zaista mogu reći da puder izgleda bar duplo bolje kad se nanese ovom četkom u odnosu na prste, pljosnati i koso rezani kabuki kist. Blush Brush-četka za rumenilo je takođe fantastična, iako je ogromna i činila mi se prevelika, ali i tu nisam bila u pravu. Najmekša četkica koju sam ikad opipala.



I na ovoj slici je prva četkica-ovaj put Essence Eyeshadow brush. Ovo mi je druga ovakva, ranije  je bila malo veća i ljubičasta, ova je nova i mnogo bolja, pa sam odmah nabavila još jednu. Jako solidna četkica za cijenu od ispod 3KM. Garnier micelarna je došla na red, jer mi je dosadila Loreal, a Mixa me nije nešto oborila s nogu da bih nastavila da je kupujem, jer meni šminku sve tri (Loreal, Mixa i Garnier) skidaju jednako, razilke su u mirisu i otvoru, ali to je meni zanemarljivo i ne ulazim u tolike detalje kad je u pitanju micelarna. Ova mi je super jer košta oko 10KM a ima čak 400ml. Catrice olovku za usne 050 Red Lip District sam kupila usput jer sam negdje izgubila omiljenu Artdeco crvenu olovku, mada sad mi je i ova dobra. Dove purely pampering gel za tuširanje je nov, ranije ga nisam viđala, pa sam ga naravno bez razmišljanja odmah kupila i predivan je, kao uostalom i svi drugi Dove gelovi, ovaj miriše na pistacije i magnoliju. Kremast je, pravi puno pjene, zadržava se na koži-ma raj:) O Garnier Neo antiperspirantu sam vam pisala OVDJE, uskoro kupujem i neki drugi miris. Garnier dvofazni odstranjivač šminke sa očiju sam kupila uz micelarnu jer je simpatično izgledao iako nemam naviku da šminku sa očiju otklanjam jednim sredstvom a sa lica drugim, svidjela mi se boja ove ljubičaste faze i to što ima šljokice. Žensko:D Međutim, uopšte nisam oduševljena, jako, jako je mastan i šminku skida gore nego micelarna. Bezveze.


Od Avona sam dobila paketć sa tri proizvoda, sprejem za fiksiranje šminke (uskoro recenzija), soft pink kupkom i magnolija kremom za ruke. Sprej me je najviše zainteresovao, mada mi se i krema sviđa, miriše jako blago, mnogo blaže od kupke, ostavlja zaštitini film na rukama i solidno njeguje ruke bez da ih imalo zamasti. Za moju normalnu kožu, više nego dovoljno+što je pakovanje predivno, sve roza kod mene prolazi:)


Rijetko kačim parfeme koje kupim, ali eto nađe se poneki. Ovaj Bvlgari Omnia Coral sam dobila od momka za 8.mart i savršen je, dugo sam ga njuškala ali nije dolazio na red. Inače cijela ova Omnia linija je po mom ukusu. Moj momak mene za sve što mi kupi pita: "Hoće li to da ide na blog?" hahaha, ne znam zašto mu je to bitno, ali primijetila sam da mi svašta kupuje kad kažem da će ići. Sve će ići na blog:D



Dva proizvoda sa ove slike sam takođe uhvatila na foru "Ići će na blog":D Balea Cell Energy 2in1 serum čiju recenziju objavljujem ubrzo i Balea Teint prefektion prajmer, čija recenizija takođe  slijedi. Prije recenzija ću vam samo reći da obavezno obratite pažnju na ova dva proizvoda. Ovdje sam još kupila Balea kremasto uljni gel za tuširanje sa uljem marule i mliječnim proteinima i Balea gel za tuširanje poslije sunčanja, što je ludost kupiti u martu, ali miriše isto kao losion za sunčanje i prebaci me u trenutku na plažu ili bazen, što je dobrodošlo u ove varljive dane. Balea Glatt+Glanz šampon za ravnanje i sjaj sam kupila jer su mi šamponi iz ove linije super i nemaju silikona. Sviđa mi se i pakovanje.



I na kraju kupovina iz Bijeljine. NYX stay matte but not flat puder u kamenu (Soft Beige) sam impulsivno kupila jer sam potrošila MAC blot a nemam trenutno kako da ga nabavim, i nisam se pokajala. Nije kao MAC, ali za trećinu cijene je i više nego dobar. NYX Matte Lipstick u nijansi Shocking Pink- predivan mat ruž savršene boje, možda i napišem recenziju ako uspijem da ga vjerno uslikam na usnama, još mi nije uspjelo, i NYX nude sjena za oči, koja je mat i taman onoliko bež koliko mi treba za neku svakodnevnu šminku-savršena sjena, godinama sam tražila ovako nešto. Našla sam i ove dvije slavne GR maskare po cijeni od 3 marke, u pitanju su Cat Walk i City Style.



To je to, uskoro slijede najavljene recenizije:)

12 коментара:

  1. Wow lepi noviteti. Radujem se recenzijama nyx-a, GR narandzaste maskare i Balea prajmera :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Balea prajmer ide uskoro, NYX ruž kad uspijem da ga vjerodostojno uslikam, a GR maskare nakon toga:)

      Избриши
  2. Puno jako lijepih noviteta. Nisam znala da su promijenili Essence cetkicu, moram ju onda nabaviti da usporedim :D. Stara mi je onako... Malo mi je pregruba.

    ОдговориИзбриши
  3. E vidiš, meni Essence četkica nikako ne odgovara. Gruba je i samo grebe po sjenilima :)
    GR city style imam, a ovu drugu sam planirala probati, ali prvo ću sačekati da vidim šta ti imaš za reći :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ok, zavisi od sjene vjerovatno, jedino mi nije baš savršena za svijetlije mat sjene, ali ova nova je odlična, ne znam na koju ti misliš na staru ili na novu. Ove maskare se baš razlikuju vidjećeš:)

      Избриши
  4. Hahahaha, dobra ti je fora. Sve ide na blog :D
    Svasta fino imas, dobro si se ponovila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D Ja se svako malo nešto ponavljam, mada se baš kontrolišem i ne kupujem nešto eto tako, to jeste vrlo rijetko, mada imam i listu želja, ali malopo malo:)

      Избриши